Måste komma i säng i tid

Har nästan kommit i säng kl ett flera dagar i rad nu, så ikväll ska jag försöka att komma i säng i tid.
William har varit så stolt idag att få åka på sin lilla fyrljuling:) Han och Micke åkte ner till dalen här nedanför, så fick William åka lite fritt. Han är jätte duktig på att styra och hålla hastigheten.

Golvet i hallen börjar bli klart nu, Jippi!!!
Micke fick bestämma klinkers själv, vilket jag först inte gillade. Har lite svårt för svart som han valde, eller mörkgrått är det snarare, men börjar vänja mig. Blir bra när det ändå blir en massa smuts och grus från skor.


Lite pix!!


Godmorgon Mamma!!



Titta vilken fin dyna jag har köpt till vagnen, eller tanken är att den ska vara till
sulkyn vi ska köpa. Orkar inte gå dra på våran stora vagn hela sommaren.
Köper till en ståbräda som William kan ha när han blir för trött för att gå.


Nu blir det sängen för mig!!






Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Tack så mkt! :)

Allt bra ananrs? :)



Kraam

H

2009-07-13 @ 00:48:13
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefin dyna till vagnen, vart har du köpt den? Mvh /Anna

2009-07-20 @ 21:30:41
Postat av: annelie

Den har jag köpt på barnvagnen i karlskoga. kosta 299 kr

2009-07-21 @ 17:37:16
Postat av: Anna

Tack så mycket!!

2009-07-21 @ 22:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0