tjo ho

Har varit lite seg på att blogga den här veckan, ska bättra mig:)
Vi är nog det veligaste paret som finns tror jag. Skulle ha åkt till Nora igår, men orkade inte ändå. Riktiga slappisar har vi blivit. Men idag vart det lite mer krut i oss, så vi åkte dit. Om ni inte har testat Noraglassen måste ni göra det. Hasselnöten slår allt, jag lovar!
Hittade lite fina saker. Det är inte billigt med inredningsaker, spec möbler från små antikaffärer. Hittade ett jätte fint skrivbord vilket kostade 1200 kr. Det tycker jag är lite för mastigt för att vara begagnat. Har gjort iordning ena hyllan nu som jag vill ha det.

                                               Vart bra tycker jag!
                      


 
Vill måla byrån vit eller köpa en ny på loppis. Vi har flyttat bordet med, tror det vart bättre så här. Köpte en jätte söt påse, får se vad jag ska ha i den. I ramen ska jag skriva ut ett ord eller ordspråk. Kul att pyssla lite!


Vi  har bestämt oss att gå på PIP i helgen. Fick tag på en billig biljett iallafall, då behöver vi inte må jätte dåligt över att det blir så dyrt. Känner mig ganska peppad nu. Har direkt aldrig varit på nått liknande förut, är direkt ingen festival människa, men ska försöka ändra på det :)
William och Isabelle kommer att ha det helmysigt i Nora, skönt med en barnfri helg faktiskt!

Nu ska jag titta på Prison Break som jag missade i Måndags. Ska nog tina upp lite räkor med.
Micke är i källaren och inreder sitt "hobbyrum" som han kallar det, får se vad det blir av det:)

Pluttfia sover nu. Hon har blivit helrolig. Varje gång jag går ifrån henne har hon lagt till med ett fejk grin. Sen har hon börjat rynka med sin näsa på nått spec sett. Hon är jätte söt när hon gör så, hehehe. Vore lite mysigt om hon kunde bli Mammig. William han älskar sin Pappa, "bara sin Pappa" Kommer ihåg för ett bra tag sen när jag sa till William.
- Mamma älskar dig.... (Fick då som svar att)
- Jag älskar pappa, du är äcklig....

Hur tror ni jag kände mig?? Det var hemsk. Vet att han är liten, men ändå!!! Som nu när Micke har semester. Jag får inte natta han. Pratar han med Micke måste jag vara tyst, säger jag nått kan han skrika till att jag ska vara tyst. Alla säger att det går över, men det har varit så sen han föddes. Stackars mig:)

Nu kurrar min mage, måste gå snart, har svårt att sluta skriva.

Imorn ska jag bli en ny människa igen. Ska sätta om mina extension igen. Har köpt slingade extensions för första gången, jätte fint var det. Känner mig naken utan. Har så fruktansvärt tunt hår. Vi har skojat om det jag och Sara att när jag sitter på ett sånt där "tanthem" Så kommer alla små flickor som jobbar där får sätta i extension på mig, vilket vi sen kom på att det blir nog bara ca tre st. Kommer ju inte att ha nått hår kvar då ju:) hahahah.

Här kommer lite kort! Sen MÅSTE jag avsluta.

    Gjorde en sidfläta i mitt tunna hår:)

 

kram o hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0