Borta bra men hemma bäst som man säger

Nu är vi entligen hemma. Resan hem gick jätte bra. Får så ont i stjärten bara av att sitta still i så många timmar:)
Vi tog ett race på en gång när vi kom hem och packade upp allting, Skönt!
Vet inte vad som är fel på mig?!? jag bara äter och äter. Är hungrig nu igen... Min magsäck har nog blivit större under semestern. hehehehe

Imorn har vi en massa sånna där viktiga/tråkiga saker som måste göras. Men efter det ska jag pyssla lite med mina nya inköp:) Tar kort när allt är klart.
Lite komiskt, men just nu sitter jag vid ena datorn och Micke vid andra. Så umgås vi på kvällarna. Romantiskt va??

                      Min lilla docka!


                                   Min godisråtte prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0