Har ett stort hål i mitt hjärta

Nu har vi lämnat Isabelle och William hos Mamma. Känner som ett stort hål i mitt hjärta. Jag är verkligen jätte blödig när det gäller sånt här. Tänker alltid att, är det värt det? Men som Micke säger. Alla föräldrar behöver lite egentid med varandra eller själva, men det är tungt!

Som vanligt är jag alltid i sista minuten med allt. Har precis sprungit runt halva stan efter ett par gummistövlar. Helt otroligt att jag inte äger ett par!! Så nu köpte jag jätte fina stövlar. Snordyra men nu har jag iallafall ett par:)

Ska snart hoppa in i duschen och sen göra mig klar. Vilket kommer bli onödigt igentligen. Om det forsätter att regna så här blir jag en blöt katt ikväll.

Tog lite mysiga kort imorse innan vi lämnade dom


                          Detta är den nya minen jag menar!!!

                       Fångade William på kort, dock inte så bra bild







Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka härliga bilder :)

2009-08-01 @ 06:34:23
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0