lite slav arbete:)

Nu sover lillan skönt i sin säng. Det har blivit svårare att natta henne nu när vi har sänkt ner sängen. Hon är mycker mer orolig. Här kommer lite kort från dagen på mina små :)


                                        Titta vad glad jag är!!




Urs, min fula trappa, ska bli kul att få göra om den.
Har lite slavarbete här:) Från början var det en röd heltäckningsmatta, när vi drog bort den var det en massa limresten kvar på sidorna som vi inte har fått bort. Sa till ungarna att, ni får tio kr för varje trappsteg ni gör, hahaha dom orkade bara en varsin. Kul för mig sen!!

Förra året så betsade vi den, undrar fortfarande inte varför vi inte målade den vit från början?!!?






Nu tar jag natten snart!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0