Lite kort och annat

Resan ner gick jätte bra. förutom en jätte stökig bil och godis överallt så gick det bra. William mös och tittade på olika filmer. Isabelle satt så snällt och lekte med sina leksaker. passade på att titta på en film när dom små sov middag. Kollade på k2, den är ju jätte bra. Älskar äventyrs fllmer.
Igår sov vi hos min Mormor. Där mös vi med räkor och vin och kollade på gamla kort från när jag var liten. Hittade lite kort från när mina föräldrar var unga. Jag är sååå lik min mamma.

Idag var vi i Ängelholm och gick i små butiker och shoppade. Hittade lite nya inredningsaker som skulle passar min hall till trappan. Hittade även ett väggord " Lycka". Av vitt trä som man kan ha på en hylla i köket.
Nu har isabelle somnat och William leker med min kusin Morgon 8 år. Dom har så kul tillsammans. William har redan hunnit åka traktor och ätit Findusärtor på åkern. Min Moster och hennes Man äger ett trädgårdmästeri. Dom odlar allt från gurkor,  tomater till växter och blommor.
Imorn ska vi åka till Busfabriken. Det är som lek & buslandet i Örebro.

     
Lite kort på mig och min Moster.

    Min Mormor
William och Morgan

Nej jag ger upp!! Det tar flera minuter att ladda upp kort. Får försöka lägga upp mer kort imorn. Ska krypa ner i sänger nu och se på film.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0