Halloj

Så nu har jag lite tid över att berätta vad som hände igår. Min bästa kompis Emma ska gifta sig på Lördag, därför hade vi en möhippa för henne. Vi kidnappade henne tidigt igår imorse utklädda till sjuka "störda" patienter som kom springandes och slängde sig på hennes gräsmatta och skrek allt möjligt:) Hon vart helt tagen på sängen, hon hade inte anat nånting.

hahah helt sjuk bild. ( jag i mitten), det fattas även två galningen här:)
Ner till har vi både blöjor och kateter:) hahahahaha

Efter det så klädde vi ut henne till en sjuksköterska ( Vilket hon är) och drog med henne till bussen "pussy wagon" som bussen vart döpt till.



Det första vi gjorde var att tvinga in henne på statiol och köpa en korv. Där var det redan fixat att personalen skulle säga till henne att om hon skulle har en korv fick hon komma bak och göra en själv, det var skit kul att se
   


Därefter drog vi galna tjejer in till brunnsparken i Örebro för lite femkamp. Jag hade VUNNIT:) om det inte var för den där jävla yxkastningen. Jag var nog lite för het på gröten:)
Malin vart en mycket värd vinnare och bruden en mycket värd tvåa.


Det var här jag förlorade stort.
Kände mig som om jag ville...

                                     Nejdå:)

Sen fick Emma köra fyrljuling till den andra hållplasten vilket var gustavsvik. Där hade vi bokat en relaxavdelning, men eftersom vädret var okej så valde vi att vara på utomhusbadet istället.
Vi började dricka kl nio på morgonen och forsatte hela dan/kvällen så man var ju lite små lullig hela tiden:) Emma fick ett tomt album av oss och en MASSA kort genom hela hennes liv som hon skulle få klistra in och skriva en massa minnen och känslor i. Kom upp ett helt gäng GALNA minnen kan jag lova:)
Efter att antal glas vin och många skratt gjorde vi oss snygga för kvällens sista hanhalt " för mig iallafall "
Vi hade bokat bord på http://www.alforno.se/ i Örebro. Jätte god Italienskt mat. MUMS var det. Eftersom jag är en gammal avdankad tvåbarnsmorsa vart jag trött kl åtta ( jäsp)
Men mina flickor förstog det så jag åkte tidigare hem en sagt, vilket var bra gjort för William vakna halv sex imorse.

Tjejerna tog sin pussy Wagon och drog till stan och parta loss. En helt sjukt lyckad möhippa tycker jag. Inga spec förnedrande stunder för Emma ( Bara lite)
Tyvärr har jag inga mer kort på kvällen som gick. Först trodde vi att det var nått fel med våran systemkamera, så den slutade funka helt plötsligt. Tog då kort med mobilen, men hittar nu inte sladden för överföring:( Vilka problem jag har med kameror hela tiden.
Felet med Systemkameran var bara att minneskortet var fullt, det hade räckt med att radera lite bilder, kul att få veta nu i efterhand:(

Idag mår jag toppen, har inga känningar alls av den flödande alkoholen igår. Idag fick vi tidigt frukostbesök av S och kompani. Nybakd bröd och nykokta ägg ute i morgonsolen, underbart!!
Ungarna badade som vanligt och lekte. Jag och Sara passade på att bokstavligt talat sola i polen. Vi tog och stoppade i våra solstolar i polen och stekte. Så Annelie har bränt upp sig idag. Jätte bra med tanke på att det är bröllop på Lördag:(


Ett tränings tips!!!

Har inte tränat på såååå länge nu, kände att jag behövde stärka magen lite. Ett jätte bra tips om ni vill ha fast och stark mage är att träna pilates.
Har gjort det efter båda graviditeterna. Helt sjuka resultat på mycket kort tid. Sök bara på Winsor Pilates på Goggle så hittar ni en massa olika pogram ni kan köra. Det enda ni behöver är en matta.

Nu blir det mys med familjen

/ A 

Kommentarer
Postat av: Karin

Hihi

Vilken rolig dag! Din kompis måste vara supernöjd!

Tack för tipset m pilates!

2009-07-03 @ 01:02:31
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Linda

Härlig kväll :)



Kanske skulle prova lite pilates, skulle iaf vara värt ett försök (behövs)...

2009-07-03 @ 08:04:51
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0