Vill känna mig fri

Vissa dagar är man super pigg och aktiv medans andra dagar går man i myskläder, en slarvig tofs och inget sug för nånting. Idag var en sån dag. Kanske har det med vädret att göra inte vet jag?? Har iallafall varit super trött idag, ingen ork till nånting igentligen. Satt och funderade förut att jag känner mig låst ibland. Hade jag haft körkort hade jag kunnat åkt iväg en dag som denna. Till några vänner eller kanske tagit en sväng till Nora. Men nej jag sitter fast här när det är så dåligt väder:( Så tråkigt. Nu MÅSTE jag ta körkortet. Vill känna mig FRI...

Idag har lillfisan försökt ta sig ur sängen. Så ikväll ska vi sänka den.


William har varit busig hela dagen. Så fort jag lämnar han ur sikte hittar han på sattyg.
Här kommer ett bildbevis!!


   Kul för mig sen att städa upp allt. Har är en liten Emil han:)

 
                                  Lilla pruttan



                                          Leker lite fotomodell:)

William har varit pigg iallfall:=)

Ikväll är det prison break, väntar tålamodigt. Har älskat det pogrammet sen start:)
Micke har köpt choklad till mig nu som jag ska mysa med!!!!

Ha en trevlig kväll!!

Jag hoppas att morgondagen blir en mer piggare och gladare Annelie dag

/ A






Kommentarer
Postat av: ewa-marie

Välkommen till klubben vännen över folk som ibland känner sig helt OFRIA. Inte börjat med körkortet än jag heller. Oooppss...trots att far min sagt att han betalar :)

Men tiden lixom...hmm...nåja ngn dag :)

2009-07-07 @ 07:49:43
URL: http://kimimsan.blogg.se/
Postat av: Linda

Körkort är en god start, när jag väl tog mitt fattade jag ej varför jag inte gjort det tidigare. Det är så skönt känsla!!

2009-07-07 @ 10:12:20
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0