Dagen som gått

Nu sover äntligen våra barn:) Och jag sitter här och försöker fixa till bloggen lite. Man lär sig mer och mer.
Dagen har varit bra. Hade min bror och hans tjej på besök. William avgudar dom så han vart jätte glad.
Som vanligt skulle det fikas, hatar att det ska fikas jämt. Försöker att ge frukt och sånt men kul för dom som kommer och hälsar på. William skulle fika hela dagarna om han fick.


  

Sen har vi bara tagit det lungt. Det är ju så dåligt väder så man orkar ju ingenting. Hoppas iallafall att det blir fint till helgen, vore så mysigt att grilla, sen så måste huset målas klart.
Skönt att det är Fredag imorn. Mår bäst av att ha hela familjen hemma då man bara kan mysa och hitta på en massa skoj.
Nu ska jag krypa upp i soffan och titta på halv 8 hos mig, har spelat in det:) Älskar min inspelningsbara box. hehe

Mitt kvällsmys:)



Ser ut som min frukost ( minus chokladen)


Ha en trevlig kväll

/ Annelie

Kommentarer
Postat av: Ewa-Marie

Hej tjejen!

Gud så skoj att du skaffat en blogg...e härligt o läsa lite o följa era liv där borta, man känner sig delaktig men ännu inte lixom :) Och de e alltid skoj o "snoka"

Har precis skaffat mig en blogg jag me, e meningen att de ska bli bilder på huset där snart o så.

Hoppas allt e bra. Kram på er

2009-06-05 @ 07:36:01
URL: http://kimimsan.blogg.se/
Postat av: Jimmy och Mikaela

Tack för en trevlig stund. Det är alltid kul och hälsa på er, synd bara att det inte har blivit så ofta. Ses nästa helg!



Kram

2009-06-07 @ 00:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0