Första inlägget

Jaha nu sitter jag här och ska skriva mitt första inlägg. Har suttit här nu i nån timme och försökt att klura ut hur man lägger upp en bakrundsbild på bloggen. Hmm vart en aning förvirrad av alla koder hit och dit.
Får ta det en annan dag när jag har lite mer tid. Eller så får min sambo hjälpa mig:)

Efter att ha följt andras bloggar nu ett tag kände jag att det kanske vore kul att börja själv, dels för att man har så mycket tankar och ideer om allting och sen för att ens familj ska kunna ta del av ens liv. Då slipper man ringa varandra stup i kvarten. Har i för sig blivit lite bättre tack vare facebook:)

Hoppas även att alla står ut med min stavning och utryck, har en tendens att skriva som jag tänker:)
Ne nu får det räcka för den här gången, ska gå upp med min dagliga kvällsfika som jag ALDRIG glömmer och se på Grey`s. Vet att jag kommer att gråta det gör jag alltid.

Några kort på mina gull ungar
Min underbara son          Lillfisan
.

kram o hej

/ Annelie

Kommentarer
Postat av: Malin

Va kul att du börjat blogga!! :D

2009-06-03 @ 21:59:11
Postat av: Linda

Kul att du också börjat blogga :)

2009-06-04 @ 07:20:05
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0