hej!!

Idag har det varit fullt upp. Var på babycafè imorse med Isabelle, hon tyckte det  var jätte kul:) var mycket intresserad av dom andra barnen. Efter att jag hämtat William på dagis så gick vi till Max och köpte mat sen vidare till doktorsparken. Öpnna förskolan var ute idag och det vart ganska hyffsat väder med.
Micke kommer hem sent idag därför har vi aktiverat oss så mycket som möjligt. Annars tycker jag man bara kollar kl och väntar på att dom ska komma hem. Önskar att han jämt var hemma:)

När vi kom hem börja Isabelle snora och nu är det jätte jobbigt för henne. Hon vaknar till och från hela tiden. Fick springa lite imellan när dom skulle sova. William ville hela tiden kolla ut genom fönstret och kolla om nån av grannbarnen var vakna. busunge!!

Kul att skattepengarna kom idag föresten:)

Har tyvärr inga kort att lägga upp, hade inte med mig kameran idag.

Ha en trevlig kväll

/Annelie

Kommentarer
Postat av: Linda

Doktorsparken har inte jag tänkt på att de är ute i nu, ska nog göra ett besök imorgon :)

Ses på fredag antar jag, går dit en sväng eftersom det är sista gången.

2009-06-10 @ 19:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0