Sista dagen på dagis

Idag får det bli sista dagen William går på dagis. Orkar inte springa fram och tillbaka och väcka dom tidigt på morgonen för 3 timmar. Istället kan vi hitta på roliga saker, som leka och bada.
Har haft en tanke på att gå till stranden nån dag med båda, men vet inte riktigt om jag vågar. William har en tendens att springa rätt ut, kanske lättare om man är fler vuxna. Vi har ju klarat av badhuset så det ska nog gå.

Idag ska jag gå ner till stan, måste handla lite sommarkläder till mig och William. Isabelle har nästan för mycket kläder nu när vi har fått så mycket. Tråkigt bara att gå i affärer när det är så här fint väder. Får helt enkelt skippa provrummen.

Nu måste jag göra sånna här tråkiga måsten, som anmäla föräldrarpenning och ringa elgiganten. Jag är en sån som kan få ångest nån dag innan när jag vet att jag har 100 saker att göra och viktiga samtal att ringa. Istället ska man bara ta en dag i taget och vara här och nu. Man ska inte oroa sig för imorgon hela tiden. Detta är nått jag jobbar med hela tiden det är jätte svårt.

Ha en bra dag i solskenet:)

kram/ Annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0