Svårt val

Vilket väder!!!!!!!!!

Nu kommer sommaren. Så skönt att slippa tänka på hur jag ska klä William och Isabelle, det är bara att slänga på sig foppa tofflorna och linnet och gå till dagis så skönt.
Nu ska jag försöka vara i solen så mycket som möjligt, ska på bröllop den 4 juli, måste vara fin tills desss.
Måste hitta en fin känning med, hmm undra bara vilken färg?? Micke ska få köpa sig en ny kavaj och byxor till bröppet. Finns ju inge snyggare med en kille i kavaj.



Skulle vilja ha en sån klänning fast i ljusrosa. ÅÅ vad svårt det kommer att blir.
Nu ska jag gå ut i solen med en kopp kaffe och en tidning:)

Ha en toppen dag

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men hur jag stavar:)

2009-06-23 @ 20:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0