Helg

Hej på er. Hoppas att alla har det toppen och att helgen blir underbar. Jag har varit lite halvdålig i några dagar nu så jag har inte orkat att uppdatera. Har fått en liten mindre blödning efter min op, inge farligt enligt doktorn eftersom det är gammalt blod som kommer, men ändå det slutar liksom inte att blöda. Skulle bara dra bort en tejpbit det var då det började. pratade med min mamma igår och hon gav mig ett knep. Att man skulle hålla såret fritt och låta det rinna, så fick göra ett hål i en kompressor där såret var och sen lägga en till kompressor över. När jag vaknade idag var den överfull med blod, men peppar peppar så rinner det inge nu iaf. Dom säger ju att ett sår läker bättre fritt. Hoppas hoppas. Sen gör det fortfarande väldigt ont när jag vaknar på morgonen och ska resa på mig. problem poblem.

Efter att ha kört på körskolan i Onsdags så sa läraren att , nästa gång vi kör ska vi bestämma datum för uppkörning och uppskrivning. Känns så skönt att ha ett datum att gå efter.

Lillfisan skriker och gnäller som vanligt igenom sina dagar. Nån som vill köpa henne kanske?????? På natten vaknar hon kanske 10 gr och är minst vaken två timmar i sträck och bara skriker. Eftersom jag inte kan gå upp på natten pga av op så har micke ett helvete. Hon har hållt på så här nu i tre veckor, vad gör man??? ska man behöva ge henne telaren? Hon mår ju jätte dåligt av allt detta. Pratade med läkaren igår och vi ska köra med mjölkfritt tre veckor, men har inte inte skriket gått över efter tre/fyra dagar ska jag ringa igen. På allt detta har hon haft lite feber nån dag och är nu jätte förskyld och hostar slem, svinis kanske? jag har också känt mig halvsjuk och min mage har varit hemsk. Därför har vi knappt orkar ta oss ut i veckan.

Till helgen ska vi på barnkalas och lite körning för min del. annars vill jag bara vila och ta det lungt, tror att jag tog i lite för tidigt inpå min min op.






Mitt hjärta var glad för en gång skull:)

Nu ska jag gå in till min lilla prins och kolla vad han har för sig. Lillan sover redan i sin vagn.

kram

Kommentarer
Postat av: Malin

usch gumman.. Krya på dig & hoppas allt blir bätre snart!:=) Puss å kram från oss!

2009-11-13 @ 17:30:22
URL: http://isabellaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0