Mamman= tjuv

Har en sak jag måste erskänna:) Det var här om kvällen när jag tittade på tv så vart jag så sjukt chokladsugen. Gick ner och rotade i alla skåp men hittade ingenting. Helt plöstligt fick jag syn på Williams chokladkalender som Farmor hade köpt till han. Fick jätte dåligt samvete men jag var bara tvungen. Åt upp alla 24 luckor, sen mådde jag illa:) Rätt åt mig. Vågade aldrig berätta nått för Micke. När han kom upp senare så gömde jag snabbt kalendern bakom soffan:) hahahaha. Sen köpte jag en ny kalender till William så han inte skulle märka nått, dock var han med mig när jag köpte den så han sa, men Mamma får jag en till? Nu har jag tre julkalendrar:) Han hade tidigare fått en av Maja med:) Men vad gör man??

I Onsdags shoppade jag loss på stan. Det vart fyra tröjor och tre byxor till William och en skit snygg munkjacka till han. Med det är så svårt med storleken. 104 är på gränsen till för litet och 110/116 som det är på vissa är för stort, så det blir jätte svårt att hitta nått som passar. Tänkte att jag skulle handla mer igår men vi ska snart åka till Ullared så man kanske kan fynda några snygga plagg där till dom båda. Får se hur bra kvalite det är bara.

Igår gick jag och Isabelle direkt efter dagiset till Sara för att avnjuta en god frukost. Älskar att äta hos andra, allt är så mycket godare då. Iasbelle hon kröp mest runt och gjorde sina dagliga grimaser eller hur det stavas:) Har varit väldigt dålig på att röra mig på sista tiden, så att gå till Sara som bor på frödingsplan var en riktig utmaning för mina ben och min dåliga kondition. Ska bli skönt att börja träna snart, måste bara vänta nån månad till innan jag drar igång.

Idag är Micke ledig för att slänga allt skräp vi har samlat på oss efter all renovering osv. Får se vad vi ska hitta på. Vi har iaf bakat chokladbollar som vi har smaskat på och målat lite roliga saker:) Lillan sover skönt i sin vagn. Men har extra koll på henne nu för har hört att det går en pedofil runt omkring här och frågar småtjejer om dom vill följa med hem och leka lite. Tydligen ska polisen ha en aning om vem det kan vara, men kan inte göra nått förens han blir tagen på bar gärning. Sen så går han tydligen runt på kvällen och inte på dagen. Men har ändå ett extra koll. När jag jobbade igår så frågade jag Johanna om jag fick åka med henne hem, sa att jag inte ville gå själv nu när det var en snusk gubbe ute, men då skratta hon sa att är inte du lite för gammal för han tro???? hahahhahah, hon har nog rätt, är ju en gammal tant snart så behöver nog inte vara orolig:)

Ikväll ska Martin Stenmark spela på torget, får se om vi tar en sväng ner på stan. Inte för att jag är ett så stort fan av han, men tänkte att det kan vara kul för William och framför allt för att träffa Sara och kompani. Sen blir det hemmagjort pizza på menyn och idol.


Detta fick jag av Maja och Jimmy för att att dom är Iasbelles blivande faddrar, jätte fint!!







Glada skitiga barn:)



till jul så ska vi ge tomten alla William nappar, han får bara behålla sin snutte:)

trevlig helg:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha!!!

Man ska ha barnasinnet kvar, brukar man vell säga;) Du är ju för rolig:)

Det är så mysigt när ni kommer förbi på frukost. Jag är ju skyldig dig några frukostar från i sommras:)

2009-11-27 @ 23:18:54
URL: http://bigmamasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0