Från helgen

Hej på er:) Helgen hos oss vart toppen bra. I Lördag åkte vi till Örebro för att bowla på strike och för att sedan äta julbord. Skröt med att jag kommer att slå er alla, men när vi väl skulle börja så fick jag avbryta redan efter första kastet. Det var alldelles för tidigt inpå min op, så fick aldrig visa mina dolda talanger:) Micke höll på att vinna men stukade sitt finger, två handikappade föräldrar:) Julbordet var sådär tycker jag. William och Isabelle tyckte att det var gott, men det var mer mat på golvet en på bordet. Vi fick avrunda ganska tidigt pga två jätte trötta barn. Båda somnade på vägen hem och William somnade inte förens runt tolv på natten. Vi tittade på "Flickan som lekte med elden", den var mycket bättre en första filmen....
Igår jobbade jag från kl tio till sju på kvällen. Det vart ett riktigt mosterpass för mig, är ju inte van med så långa pass. Jag beundrar min kollegor som klarar av att jobba så där länge, spec när man pratar i tlf hela dagarna och får höra kundernas tjat. Idag har jag med jobbat heldag, men har haft teknik utbildning. Det bästa med utbildningen är alla långa fikaraster man annars aldrig får:) Farmor har vart här och passat barnen, imorn kommer Maja och på Onsdag passar Jimmy och Mela. Har utbildning imorn med och på Onsdag är det dax för halkan:) Kommer att vara helt slut efter dom här dagarna.

Här kommer lite kort!!

























Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha! Nej usch vilken bild!!! Isabelle var ju dock super söt! :)

2009-12-01 @ 20:28:56
URL: http://thedesignforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0