Sköna Söndag

Inatt fick jag sova hela natten,det var väldigt behövligt kan jag säga. Isabelle sov hos Sara igår eftersom vi skulle komma hem så sent från dopet. Vi hade det jätte trevligt med god mat och trevligt sällskap. Jag körde inte hela vägen, men fick ändå träna ordentligt. Körde även runt i Mora på kvällen, så jag fick träna på att köra i mörker på ställen jag inte har kört förut. Idag har jag jobbat i fyra timmar, men det vart mest tjejsnack med Sofie en arbete:) Så jag lär inte ha fått så bra efektivitet idag:)
Till veckan ska jag köra på skolan två gånger, klippa lite, jobba och allt annat som man vanligtvis gör..... Veckan efter ska Micke vara Pappaledig hela veckan eftsom jag ska op.. Ska bli skönt att få bli lite ompysslad och slippa städa och allt det  där:) Ikväll blir det ensam Mamma sen blir det väl nån film som vanligt. Man kanske skulle beställa pizza tro?? Tyvärr brukar jag aldrig bli nöjd. När man precis har fått sig en favorit så misslyckas dom alltid nästa gång man beställer. Ibland kan man tro att dom byter ägare efter varje gång.

Lite helg kort



















Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha!! Ja pizza är ju inte din grej, alltid oflyt;) Ocj Ja, de byter ägare nästan jämt..

2009-10-20 @ 07:25:41
URL: http://bigmamasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0