helg

Idag mår jag väl lite bättre, förutom att jag har lätt feber, lätt magenfluensa, magkattar och värk, hahaha är som ett barn här hemma som stönar och gnäller hela tiden. Vi människor är väldigt duktiga på att berätta när vi mår dåligt men ej när vi mår bra. Tror att det dels beror på att man inte vill prata gott om sig själv och för att det kan störa andra, mångar har svårt att glädjas åt andra, skulle kunna skriva hur mycket som helst om detta men det får bli en annan gång.
Dagarna går sakta men säkert framåt. På Söndag ska jag ner på ett återbesök och få ta bort bandaget, kan knappt stå rakt. Som tur är kommer min kära syster och passar dom små. Vill helst att dom ska slippa att sitta in en bil i flera timmar.

Min lilla prinsessa!!








Min stora prins!!



Dett är ett kort av dom få som finns. Han bokstavligt hatar att vara med på kort, jag får jaga han med kameran om jag ska få nått kort:).
Som ni redan vet så är William väldigt pappig och värre blir det om jag är borta eller frånvarande på nått sätt. Visste redan innan den här veckan att det skulle bli samma sak som alltid. Att han gråter när jag ska natta han, att det är bara pappa som får klä och borsta hans tänder, annars skriker han. När vi sitter och myser i soffan sitter jag alltid själv på ena sidan och dom två ihopkrypna på andra. Vissa kanske tycker att jag är barnslig, men tänk er själva. Hoppas verkligen att det går över. För micke är detta jätte jobbigt. Han kan inte ens gå ut förens william får panik. Måste få lite tips hur jag ska göra.... Får nog köpa en bok kanske som har lite tips och ideèr.
Ikväll blir det idol och tacos, mys med andra ord. Sen ska jag väl försöka få lite sömn, det har blivit många sömnlösa nätter nu kan jag lova!

kram





Kommentarer
Postat av: Karin

Fy hoppas du mår bättre snart!

Kram

2009-10-31 @ 10:55:14
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas du kryar på dig snart gumman! Det var så kul att prata häromdagen:) Tänker på dig & jag tycker inte att du är barnslig! Jag kommer känna precis likadant om Isabella bara kommer vilja vara med pappa..:S kramar!

2009-10-31 @ 16:48:54
URL: http://isabellaaurora.blogg.se/
Postat av: Sara

Alla dagar är inte de bästa:/ Klart att man ska kunna skriva glada saker, den som tar illa upp på det är förmodligen bitter själv,haha!! Du är den roligaste vännen i världen:)

Kramar

2009-11-02 @ 07:21:02
URL: http://bigmamasara.blogg.se/
Postat av: Annelie

jaa skriva roliga saker det kan jag göra. Men när man pratar om hur bra man mår eller att det går bra för en, det är du folk blir bittra, men det är ju deras problem egentligen..puss

2009-11-02 @ 11:37:07
Postat av: Linda

Håller med det du skriver, men de som har svårt att glädjas med andra är väl bara olyckliga själva :)

Fick några kommentarer om det ibland innan jag hade lösen, Tex "vi skiter i dej och ditt lyckliga familjeliv" hahaha. Ändå läste de ju uppenbarligen :)



F är också hemskt pappig, man undrar nästan vad man gjort för fel...

2009-11-02 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0