....

Tänkte att jag ska försöka uppdatera lite, iaf så gott det går. Känner mig fortfarande helt groggig och har jätte ont. Åkte ner i Måndags till Linköping för op. Var väldigt rädd innan för att bli sövd, men efter att ha fått nån tablett ville jag bara få det överstökat. När allt var klart fick jag ligga på uppvaket i några timmar och sen åka hem. Som tur var fick jag en spruta som gjorde att det gicl bra att åka hem i bilen. Den första natten var värst. Hade fått en medicin jag skulle ta om jag hade ont, den gjorde dock att jag mådde fruktansvärt illa, sov ingenting alls. Inatt kunde jag sova lite mer. Är totalt handikappad och jätte svullen. Ligger framför tv och i sängen hela tiden, så tråkigt. Ska snart öppna körkortboken när jag blir lite piggare, måste passa på att läsa lite.

Barnen mår toppen, båda två är väldigt pappiga nu, vilket i för sig är bra nu. Återkommer när jag mår lite bättre och när jag har nått kul att skriva, just nu händer det inte så mycket här, mår mest skit.

ha de gott!!

Kommentarer
Postat av: monica

vadhar du gjort för ngn operation, nyfiken juh

Krya på dej iaf

2009-10-28 @ 13:35:31
Postat av: Carro

Skönt o höra att allt gått bra. Nu är det ju över, snart kommer du må hur bra som helst....



Kraaaam

2009-10-28 @ 17:28:13
URL: http://lillkrukans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0