Ny vecka

Idag har jag jag gått i myskläder hela dagen. Har haft lite besök av Farmor och Sara m barn under dagen. Ibland är det jobbigt att behöva fixa i ordning sig själv+ att fixa barnen och allt extra som ska med till Isabelle, orkade verkligen inte idag. Igår jobbade jag i tre timmar sen åkte vi till Nora för att hämta lite kläder till dom små och för att även träffa hälften av min syskonskara. Passade även på att övningsköra dit, men hem orkade jag inte;) Då var det skönt att INTE ha körkort:) Vart en riktig mys helg, det var behövligt. William frågar varje dag om vi ska mysa ikväll??!!?? Så gulligt. Imorn ska jag försöka plugga så gått det går. Har märkt att det går bättre om jag ligger ner på golvet och läser, då kan William och Isabelle leka runt mig och på för det delen:) Sitter jag vid bordet får Isabelle panik och skriker. Vart jag en går nu så börjar hon gråta och kommer alltid krypandes efter mig och säger mamamamamamam.. , min lilla plutttjej.

William har börjat drömma mardrömmar varje natt nu. Han vaknar hysteriskt och skriker efter oss. När vi lyckas lugna han berättar han sina drömmar i detalj. Det handlar oftast om spöken, häxor och dumma barn. Senast var Mormor en häxa;) Vilket hon nästan är:) Men då menar jag en riktigt "häxa" Trollkonster och sånt där ni vet:)

Ja just det!! jag har tränat konditionsträning idag. Körde 30 min på min marskin jag har och sen körde jag core för boxare i 20 min, riktigt tufft pogram. Jag tänker inte lägga upp nått pogram för jag vet att jag inte kan hålla det just nu. Utan jag ska försöka att träna iaf två gr i veckan bara för att må bra och för att bli starkare i magen. En annan sak med det är att maten blir ju sååå mycket godare om man tränar. Och spec alla sötsaker:) Igår var jag helt galen. Först vart det som vanligt frukost och lunch, sen vart det fika hos min bror. När jag kom hem vart det korv med bröd, efter det tre mackor till tv. sen till filmen åt jag först godis sen ostbågar efter det vart jag sugen på nått sött igen, sen ostbågar igen. När godiset var slut gick jag ner för att hämta William godispåse från i Lördags, finns inge stopp i mig. Jag är en såååå stor " godis choklad " råtta, hahahaha


William somnade med sin egen lilla bebis:)


Nybadad





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0