Vilka fynd:)

Sara ringde mig imorse och frågade om jag skulle med till Örebro.. Och det tackade jag såklart ja till:) Fixade till mig och lämnade william på dagis. Isabelle fick stanna hemma hos Farmor. Vi tjejer är väldigt efektiva när vi jobbar under tidspress. Vi visste att vi skulle hinna vara tillbaka innan halv två, så det fick gå fort. Vi hann både med Marieberg, skopungten, Max oxh Lager 157.. Vilket butik alltså!! Hittade en skaljacka till William+ byxor till och en flisdress han kan ha under. Hittade även en fin mössa med stjärnor på och ett par bra galonvantar, allt detta för bara 450 kr. Han vart super snygg i sin nya outfit:) Känner nu att vi är redo för hösten och vintern med vinterkläder och höstkläderna. Till isabelle köpte jag ett par tofflor elle vad man ska säga från pop och ett par skor hon kan ha när man bara har ex jacka och jeans. Har även köpt ett par uggs till henne, men hon tappar dom hela tiden, hon behöver nått som sitter på plats.






Fanny och Ebba fick också varsin ny dress

Kommentarer
Postat av: Linda

Om du gillar lager 157 i örebro så skulle du garanterat älska det "riktiga" i Gällstad. Det är typ 10 gånger så stort, barnavdelningen är större där än hela i Örebro, mycket roligare märken osv där med :)

Värt ett besök om ni passerar där nån gång!!



2009-10-08 @ 18:55:50
Postat av: Annelie

Jaha, ja det ska jag verkligen besöka:) Kul med sådana affärer. Vet ej om du läser detta, men har du lagt ner din blogg?

2009-10-08 @ 21:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0