Weekend

Igår hade vi Isabelles blivna kille och hans Mamma på besök. Isabelle gjorde allt för att charma sin killa;)
Hon till och med körde med sin pose:)



Vilken snygg brud jag har fått tag på tänkte Axel:)


Vi köre posen igen:)







Isabelle och William delar på både snuttisar som nappar, det går inte att hålla
isär
.

Sitter här med mitt morgonkaffe och njuter av tysnaden. William är uppe och tittar på Dora och lillan sover ute i sin vagn. Hon sover mycket bättre ute nu i friska luften, ibland sover hon över tre timmar. Nu har hon slutat att sova flera gr per dag, så det gäller att få lite saker gjorda när hon sover. Ska snart gå upp och hämta ner William så vi kan umgås lite själva. Vid lunch kommer Cissi och Viggo och hälsar på, det var ett tag sen vi såg, antar att magen har växt med:)

Ikväll ska Micke iväg till en killkompis, så det blir lugna gatan här ikväll iaf när kidsen sover;) Imorn tänkte jag gå ner på stan och kolla lite kläder till dom små. Isabelle växer väldigt fort. På byxor har hon redan 80, men på tröjor har hon fortfarande 74, hon är som sin Mamma, långa ben och kort överkropp.
Annars blir det en lugn helg för våran del, nee nu måste jag gå upp. Jag hör en massa små steg som far runt där uppe, man vet ALDRIG vad han kan hitta på??

Få se sen ikväll om jag har orken att fixa med bloggen, börjar bli lite trött på färger osv, så vi får se:)

Trevlig helg!!



Kommentarer
Postat av: Carro

Heeej,



Ville barakolla hur du mår! Hoppas allt gått bra..



På tal om att dela nappar syskon emellan så känner jag igen det. Det var samma för mina barn...de lånade alltid varandras..haha...



Ha det bäst!

Kram Carro

2009-10-26 @ 20:38:28
URL: http://lillkrukans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0