Är inte förvånad

Tro det eller ej, men jag har tappat min mobil i toaletten. Ja skratta ni:) Men det är inge kul alls. Fan hade ju inte haft den alls länge. Om hemförsäkringen gäller så får man iaf med självrisk på 1500 kr och då kan jag ju lika gärna köpa en billig skit telefon för 500 spänn. Lyckas ju iaf aldrig att vara rädd om mina saker, hmm får se hur jag gör.
Klantigast i stan är jag. Hade tlf i bakfickan, tänkte aldrig på att ta ur den. Jajaj jag är inte förvånad.

Sitter fortfarande med färg i håret. När jag ska göra slingor tar det alltid några dagar. Jag är super petig nu, vill inte ha så som det brukar bli "för ljust". Har bara lite kvar på ena sidan, sen måste jag säga att jag blir nog ganska nöjd trots allt. Tog lite kort, svårt att se när det inte är dagsljus. Oavsett om jag passar i mörkt är det alltid kul med lite förändring.

Dock ser det väldigt risigt på korten, blir bättre sen

Snart måste jag sova. Isabelle har redan vaknat hundra gr och det är min natt så måste få alls sömn jag kan få. Imorn kommer kusin Jimmy och passar barnen. Ska vara nere på körskolan kl 10 och gå på kurs ( riskettan) som är nått nytt dom har börjat med.

Den busigaste unge som som finns:)


Sov gott / A

Kommentarer
Postat av: Ewa-marie

Välkommen till min underbara värld. Jag är fröken klumpeduns ;)

2009-09-04 @ 09:27:24
URL: http://kimimsan.blogg.se/
Postat av: Bror

Haha inte jag heller! ;D

2009-09-07 @ 17:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0