stackars mig:(

Känner att jag börjar bli lite kraslig. Har ont i halsen och i hela kroppen till och från. Får nog svininfluensan tror jag:) Jag som nästan aldrig får feber kommer väl få det nu. Har både mössa och tjocka myskläder på mig.
Idag är vi barnvakt till Ebba, vilket går som susen. Skitungarna har jätte skojigt, dom kom precis in med en varsin påse fullt med svampar dom hade plockat från tomten:) Inte så frächt kanske:) Ikväll ska jag sätta in extension på Sara samtidigt som vi ska ta hand om fem barn och vara halvdålig, jajajaj allt går ju enligt oss.

Min Mamma, Syster, Jesper och Jimmy har varit här idag, jätte mysigt. Jag och Maja tävlade om  att göra samma teori prov och se vem som fick mest rätt. Hon har körkort och fick 47 av 70= underskänt jag fick 40 av 70, så det var väl okej med tanke på att jag inte har det, men sen var frågorna jätte svåra med. Känner att det går segt att skriva nu, ena stunden känner jag mig bra, men nu fick jag en sjuk attack igen:)  Men lite bilder kan jag allt bjuda på.










Ha en skön Lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0