Snart bär det av

Kommer att sakna mina älsklingar såååå mycket.. Men har samtidigt lovat mig själv nu att ha det kul och inte tänka för mycket på hur det går hemma osv. Dom klarar sig det vet jag, men det är ju ändå mina underbara barn och det viktigaste i mitt liv.





Jag och Sara åker tidigt imorn bitti. Maja kommer hit och är barnvakt hela dagen, tills Micke kommer hem.
Antingen återkommer jag en sväng på Lördag så ni får läsa alla sjuka händelser vi har vart med om, för det lär det ju garanterat blir. Min syster har redan planerat en helt sjukt rolig helg:)
Har packat det mesta, ska fixa mig lite i håret bara. Sen måste jag ta en alvedon har haft sjuk känningar hela dagen, hoppas hoppas inte.....

Godnatt så hörs vi!!!

Love

Kommentarer
Postat av: Kommer sakna dig gumman....

2009-09-25 @ 08:59:13
Postat av: Karin

Hoppas du klara dig från o bli sjukis.



Kram K

2009-09-27 @ 08:27:56
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0