Helgen

Så nu var man hemma igen efter en helgalen helg i Stockholm, borta bra men hemma bäst som man säger:)
Gick upp kl sex i Fredags morse. Resan upp gick jätte fort, som jag visste så skulle jag och sara prata hål i huvudet på varandra hela tiden. Dom som satt runt omkring oss trodde nog att vi var 19 år, trots att vi ser ut som 30, hahaha. På dan vart det en massa shopping. Det roliga var att jag sa att jag bara skulle tänka på mig själv och ta vara på tiden, men som jag visste så ringde jag hem stup i kvarten och hamnade alltid på barnavdelningen på varje butik:) Hittade en jätte fin jeans skjorta till William som han ska ha på fotograferingen, och en jätte fin rutig klänning till lillan. Till mig själv vart det ett par jätte snygga stövlar, rutig skorta, måste matcha lillan:) Sen en massa smink från face och lite annat smått och gott. Träffade även min far på en snabbfika, inte så ofta vi träffas faktiskt. Efter sex timmar på stan så åkte vi hem till min syster och min plast mamma mia. Där åt vi en jätte god middag och pratade, sen var det bara att hoppa in i duschen och sätta på masken:) Som vanligt har jag svårt att veta vad jag ska ha på mig, men fick ta nått jag hade med mig. Letade febrilt efter nått att ha på mig på stan, men inte ens i sthlm hittade jag nått:( Kan bero på att jag har en bild på hur jag vill att ett klädesplagg ska se ut och då går jag runt och letar efter det där som kanske inte ens "finns" Stört jag vet. Efter att vi var klara drog vi in till stan sen en taxi till strandvägen. Jessica hade en killkompis som tydligen hade en lyxjakt som vi skulle till. Okej? hmm tänkte vi!! Inte riktigt vad vi brukar vara till vardags, men det var riktigt kul. Helt plötsligt skriker nån till att nu ska vi på en fest med Carl Filip. Man vart hela tiden förundrad över vilket liv vissa lever, inte alls som vi iaf. Sen tog vi en taxi in till stan och festade loss på två uteställen. Det ena hette grodan och var ett jätte coolt ställe. Det var ett köpcenter som förvandlades till ett discotek på natten. Vi kom inte i säng förens kl var sex på morgonen. Sara hon försvann två gånger:) Men som tur var hittade hon sin kärlek och var med han. Ja herregud vilken kväll, inte vad man är van vid direkt när man går ut. Här i kga brukar man stå på statt och dansa till kl två och sen gå hem:)

Vi skulle igentligen ha gått ut igår med men jag var så bakis. Kom inte upp från sängen förens kl var sex på kvällen. Försökte verkligen, men det var omöjligt så min syster gick ut utan mig. Jag dök ner i sängen igen och sov hela natten:)
Här kommer tusen kort:)
















När jag kom av tåget stog mina älsklingar och väntade på mig:) William verkligen sprang och slängde sig i min famn, lillan hon bara sov. Har saknat dom såå sjukt mycket.




Nu ska jag slänga mig i soffan:)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0