Ny vecka

Har fått magkattar känner jag. Äter konstant hela tiden och magen är uppsvullen. Skalet sitter fortfarande kvar, inte så kul att behöva harkla hela tiden för att försöka få upp det. Kroppen stöter nog bort det tidsnog ändå. Idag har William tagit kort på dagis. Han var super fin i sin nya skjorta. Efter fotograferingen vart det storstädning hemma, lite lek ute och bakning. Bakade en jätte god kladdkaka. Hade sagt till William att han inte skulle få fika förens vi hade ätit mat. Så i god tro passade jag på att fixa lite medans han satt och åt. När jag kom tillbaka hade han gröpat ur hela kladdkakan och hade choklad runt HELA munnen och så hade han blandat ihop allt med maten.... Unge!!!

Och när jag skulle få Isabelle att somna nu på em hade William under tiden gått ner i frysen och hunnit klämma i sig två strutar, bus unge alltså!!:)
Kvällen har bestått av idol och det roliga pogrammet Hollywood fruar. Vi skulle igentligen till Cafè opera I fredags där Anna Anka hade sin fest, men dom andra ville på ett annat ställe. Hade varit kul att få sett henne. Hon verkar ju helt galen...

Imorn ska jag läsa lite till teorin och så ska jag försöka hinna med en körning på kvällen, hade lite saker att träna på. Annars blir det nog mest lungt. Är inne i en seg period, orkar inte vara ute och flänga och fara hela tiden..

Tog en massa fina höstkort idag. Föresten William har lärt sig att cykla utan stödhjul nu:) Så duktigt min kille!








William lite småarg över nått??!!


Tror lillan tycker hon är snygg här:)






Lillan lite snorig!

Nej nu är det sängen som gäller..


Kommentarer
Postat av: micke



älskar min familj, ni är bäst

2009-09-29 @ 07:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0