Söndag

Idag har vi haft en jätte mysig dag. Packade med oss fika och begav oss till skogen för att plocka svamp. Isabelle fick stanna hemma med Farmor. William verkligen njöt av att få vara ute, ja me:) Vi hittade rätt så mycket svamp, men tror att det mesta var urplockat. Det räckte iaf till en jätte god paj som jag sedan gjorde. Det vart en smarrig köttfärs och svamp paj, mycket uppskattat:) Senare under dagen fick vi även besök av Farbror Jimmy, alltid lika kul!
Har även fått min cykel fixad med. Har tappat bort min cykel nyckel, ja jag säger ingenting:) har verkligen letat överallt men den finns inte, så idag köpte vi ett nytt lås och fick hjälp att såga av det gamla.

Snart blir det film och godis igen:) Innan jag avslutar kommer lite kort från dagen:)




Alltid lika glad:)






Sen har vi Isabelle som igen har börjat med sin roliga min:) Hon gör så nästan hela tiden







Imorn är det en ny vecka med nya äventyr:)

Kram till er alla!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej! :)



Jadu, jag beställde ett lass med grejor för ca. ett halvår sen. Men sen vart det inte av att göra så mycket förens jag nu fick en massa tid över och beställde ännu mer och satte igång på riktigt. Så ideén vet jag inte riktigt vad det var från början utan det var nog bara en hobby som dök upp. :)



Vad vill du ha för ring? Jag har dream, power och peace. Sen om du vill ha det stora knäppet eller ett vanligt? :) Sen också färg på bandet, svart, grön eller brunt? (om det nu var ett sånt du menade)

Ja jag gör även smycken med namn. Kommer få in lite grejer som jag kan "stämpla" på i veckan. :)

2009-09-14 @ 20:27:08
URL: http://thedesignforyou.blogg.se/
Postat av: Farm-Mor

Hej.sänder¨en liten hälsning från far-mor, jag tycker det är så roligt nu när jag vet att jag kan skriva lite kommentarer, om det jag läser på din sida. KRAM!!!

2009-09-16 @ 16:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0