Trötter

Efter en hektisk dag med både extension, barnvakt, besök av släkt, matlagning, städning, sjuklingar och skratt så är jag super trött. Har varken blivit bättre eller sämre så hoppas att det går över snart. Sitter nu i min ensamhet och lyssnar på musik och bloggar. Micke är på fest och kommer väl hemsmygandes runt tre snåret, och frågar jag han om han är full kommer han att säga att han är "nykter" med en väldigt klar och förtydlig ton för att jag ska "tro" det. Hehehe när jag kommer hem döljer jag aldrig hur jag mår. Det märks väldigt tydligt dagen efter med mina nattliga rester från både mat och resorb glas:)

Sara och barnen åkte hem här för en stund sen. Idag har dom lekt så otroligt bra, riktiga A barn allihopa. När jag skulle natta William nu så åteberättade jag allt som hade hänt under dagen, då titta han på mig och sa:

- Mamma, jag tänkte på en grej..
- Vadå?
- Tänk om vårat hus rasa Mamma, då skulle brandbilen
få komma hit och laga vårt hus.
- Men älskling vårt hus kommer inte att rasa
- Men Mamma, finns det spikar i vårt hus?

Han har så otroligt många tankar och ideèr nu för tiden. Liten börjar bli stor!!
Känner att min mage börjar kurra igen, trots en massa tacos och godis. Ska nog gå och kika in i vårat kylskåp tro??!!??

Godnatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0