Torsdag

Hallå gott folk!!

Den här veckan har gått sakta tycker jag, kan vara för vi inte har haft så jätte mycket inplanerat faktiskt. Igår natt sov Isabelle jätte dåligt. Hon har verkligen varit jätte snorig, stackar liten. Jag fick passa på att sova middag igår med henne. Annars brukar jag aldrig göra det, brukar ta vara på den lilla egentid jag får. Och städa det gör jag aldrig då:) Just nu sitter jag med folie i håret. Test kör några slingor och ska se om det blir bra och inte för gult. Jag har annars en tendens till att bara köra och då blir det alltid för ljust.
William har börjat cykla till dagis varje dag så jag funderar på att sälja våran vagn och byta ut den. Vill ha en med tre ljul, stabil som att man kan ha ståbräda där bak utifall han inte orkar gå.. 







Sminktips!!

Ni har säkert hört talas om i.d smink. Var iväg till hudfixarn igår och pratade med dom. Köpte ett mineral puder och en mörkbrun ögonskugga som man även kan andvända till ögonbrynen och som en blöt eyliner. Samt en borste som krävs till pudret. Testade igår och huden känns mycket lenare och jämnare. För att markera ögonbrynen med borsten måste jag be sara att visa mig för att få ett bra resultat. Det blir oftast lätt att man tar för mycket.







Lite kort på barnen:)





Nu ska jag laga lite lunch till mig själv, orkar inte göra nått avancerat.
Ha en toppen dag!!

/A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0