Hej

Helgen har varit bra. I Lördags jobbade jag i tre timmar. Hoppar hellre in oftare med färre timmar, än en heldag vilket blir 9 timmar... Var sen ute med tjejerna och Jon från mitt jobb, det var super skoj. Trots biljett för att se Björn Rosenström så tittade jag knappt. Helt ärligt så är han riktigt dålig, men annars hade vi det jätte kul. I söndags mådde jag toppen:) Dricker alltid resorb innan jag går ut och en till när jag kommer hem+ att jag alltid äter mat ( som jag alltid glömmer att ställa tillbaka) Inte lika kul för Micke att plocka undan det dagen efter:( Kommer ihåg en juldag för många år sedan när jag sov över hos min Mamma. Hungrig som jag alltid är öppnade jag kyskåpet. Hittade den stora julskinkan från julafton och börja äta. Dagen efter när Mamma kom ner för att äta en skink smörgås, märkte hon ett JÄTTE stort hål i hela julskinkan:) Det var som att ett djur hade ätit och grävt ett hål mitt i. hahahah, snacka om att hon vart arg på mig:) mooohhhaaa



I Söndags vart det i vanlig ordning pizza och godis, mums:) Känner nu ändå efter sommaren att jag måste ta tag i mitt intag av godis. Det är inte alls bra att stoppa i sig sånt flera dagar i veckan, spec inte för humöret eller kroppen. Ska även börja träna lite mer, det räcker med pilates 20 min tre gr i veckan för att underhålla kroppen.

Idag har jag varit hos tandläkaren och gjort en avjutning till min skena. Det skulle ta en vecka, så på Måndag får jag sprutorna:) Ska ta före och efterbilder så får ni se. Farmor passade samtidigt på att ta med William och Isabelle ner till sjön för att mata fåglarna. Sen hade det blivit en fika på stan och lite shopping:) William fick ett par jätte fina skor nu till hösten.


William fick en ide idag att han ville vara bebis och ha mosa mat precis som Isabelle. Sa först att han är ju ingen bebis längre, men han vart jätte ledsen. har hört eller läst att vissa barn kan vilja gå tillbaka som bebisar igen. Ser väldigt äckigt ut:) men han åt som aldrig för... Det roliga i hela var att direkt efter att han hade ätit så gick han till en låda i köket och tog ut ett sugrör och sa Mamma jag ska bara ta en rök. Men hallå??? unge alltså:)

Han säger och göra hel roliga saker ibland. Igår när han satt och kolla på bompa kom jag och satte mig brevid han, då sa han.
- Mamma gå bort härifrån jag gillar INTE dig.... Men man får ju inte glömma bort att barn är ju bara barn.



Nu ska jag ta mig en kopp te och titta på färjan. Jag och sara pratade om vad man kan hitta på när hon fyller år. Vi funderar kanske på ta en kryssning, vore jätte kul. Sen blir det lungt HELA hösten. Ser framemot mysiga hemma kvällar med tända ljus och god mat:) Imorn börjar jag på teorin, spännande!!

Kram o hej från mig


Kommentarer
Postat av: simone

Söta foton :)

2009-09-11 @ 01:48:58
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul med massa bilder, Vilken stor tjej hon blivit nu!!

Kämpa på med teorin, snart har du ditt kort :)

2009-09-12 @ 10:07:09
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0