Blir så trött!!

Vart såå ledsen igår efter att jag kom hem från en promenad med Sara. Tänkte att jag skulle blogga och lägga upp lite kort från dagen osv, men när jag skulle ladda upp korten märkte jag att ALLA kort två veckor tillbaka helt plötsligt var raderade ur minneskortet? Tydligen hade William fått tag på min dator och tagit kort på sig själv. Och på nått sett raderat kort. Det konstiga är att antingen får man en fråga om man ska radera alla kort eller bara ett. Hur fan har han lyckats radera kort endast en två veckors period? Micke ska ladda ner nått program på datorn för tydligen ska man kunna återställa raderade kort, hoppas att han lyckas. Vart så himla ledsen när korten var borta. Hade tagit en massa fina kort nu när vi har varit ute och grejat varje dag. Tur att jag har lagt upp lite kort här iaf, då har jag det sparat.

Efter att jag hämtat William på dagis gick vi till stan för att lämna in böcker till biblan och för att köpa lite nya blommor. Stannade även en sväng på stan för lite lek i lekparken och äta sockervadd på torget, man kunde även köpa ostar, oliver och lite annat. Vädret höll ju som sagt i sig igår med. Så när vi kom hem var vi ute nästan hela eftermiddagen. När Micke kom hem gick ju jag och Sara på promenad, väldigt behövligt. Konditionen är ju inte den bästa. Det blir ju inte så mycket kondition när man tränar Pilates:)
Ska passa på at sola lite nu när solen tittade fram sen ska jag hämta WIlliam på dagis vid halv två. Imorse så cyklade vi dit, gick sådär, men det går nog lättare och lättare för varje dag för han. Ikväll ska jag jobba i fyra timmar, helt okej, inget monster pass inte:) Imorn är det Fredag och då börjar den hektiska men roliga helgen.

kram

Ps. har ju som sagt inga nya kort att lägga ut:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0