Jädrans förskylning...

Har nu varit förskyld till och från sen i Januari. Har varit i väg till doktorn och enligt han hade jag bihållsinflammation, men det hjälpte inte med antibiotika. Har använt nässpray nästan varje dag i ca två månader så jag tror att jag har blivit beroende. Det sjuka är att det bara är en näsa i taget som det är problem med. Det är varannan dag, vilket är skumt. Har nu börjat med näsköljning, ser väldigt roligt ut men har hört att det hjälper, hoppas det för nu börjar jag bli trött på detta.

Idag har vi haft besök av min kompis Malin och hennes lilla söta Isabella. Det vart lite krångligt idag när jag bad Isabelle att ge Isabella en puss ca 20 gånger för att få med det på kort:) Det var super kul att ses. Eftersom hon bor i Göteborg så blir det inte att man ses så ofta, men det är så skönt att ändå veta var man har varandra trots att man inte ses eller pratar varje dag, det är en riktig kompis det:)

Annars har vi varit ute en del. Somnade i solen i en timme och vaknade av att ambulansen flög förbi. Det brände regält i ansiktet och gör det nu med. passade på att sola medans Isabelle sov middag:)


Igår sket vi i middagen och åkte och käka pizza istället.
William ville äta på resturang sa han:)





Hmm bebis?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0