Snö/sol= Aprilväder!!

Det vart som jag trodde.... Vaknade imorse av att William ropade att "titta Mamma det snöar" Trodde att han skojade först, men såklart inte. Jag som ville vara ute och pyssla med tomten. jajaja, det lär ju komma fina soliga dagar här framöver.

Idag har vi haft besök av Mickes kusin Fredrik och hans barn. Isabelle fick gott om uppmärksamhet och William fick en ny lekkompis. Jag har bara träffat dom en gång innan. Fredrik är snickare så han och Micke har gjort en ritning på hur altanen kommer att se ut osv, Kommer nog att bli jätte fint!
Nu ska vi se på "inside man" från 2006, har hört att den ska vara jätte bra. Sen har Micke köpt en massa choklad till mig:) Det ser inte jag som godis (skämt & sido) för det äter man ju nästan varje dag:)


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0