sol sol strålande sol:)

Tog med mig datorn ut på våran lilla balkong på övervåningen. Man blir mycket brunare om man sitter här uppe:) Sen hör jag om Isabelle vaknar. Inatt sov jag som en kratta. William har smittat Isabelle med sin hosta så hon har haft det kämpigt inatt. Som tur är har vi nån slags hostmedicin som vidgar luftrören så hon får det lättare att andas.Starckars Micke också, han var tvungen at gå upp vid halv sex för att sedan åka till sthlm med jobbet.

Idag ska vi försöka vara ute så mycket som möjligt. Som tur är mår fislila bättre på dagarna och lite frisk luft skadar då aldrig. Igår gick vi ner till lekparken vid sjön. Jimmy kom även ner med två glassar till barnen. Undra hur han visste att vi var där? Facebook såklart:) hahaha, lite sjukt är det allt. Runt tre kom Farmor och sen var det dax för jobb för min del. Nu är jag ledig tills på Torsdag. Till helgen ska William på två barnkalas och sen kommer Mickes bor och tjej från Mora hit. Dom ska även på samma kalas och titta på en hus i närheten som dom är intresserade av. (lite jobbigt att skriva, blir bländad av solen)




Vi kanske hörs lite senare idag / A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0