Söndag

Vilken dag!! Idag är en sån där dag man ska vara ute och greja med gården( dock inte jag, ska jobba), och ev ta ut alla utemöbler som vi inte ens har. Snart ska vi börja bygga på våran altan som vi har pratat om i två år, av den anledningen har vi inte köpt några nya utemöbler. Ska bli så skönt att kunna sitta ute och äta frukost varje dag:)

Snart måste jag åka upp till jobbet. Jag vill inte!!!! Vill bara vara hemma och mysa med familjen. Som tur är ska alla vara hemma imorn med, men då blir det säkert dåligt väder, det slår aldrig fel!

Igår var vi i Nora. Först träffade vi Linda, Vilda och Matte. Det är alltid lika mysigt att träffa dom. Jag och Linda har känt varandra sen i högstadiet. Då var vi ett gäng som kallades " cool bruds" hahahah vilka grejer man hade för sig när man var yngre:) Sen åkte vi till min syster och åt påskmat. William ville bara spela spinderman spel, så det vart liv så fort han inte fick det. Har ätit så mycket att jag inte ens hungrig nu till lunch, men mer gottit blir det ikväll. Vi firade även William med våran släkt. Av Maja fick han en jätte stor förvaringslåda FULL med pysselsaker. Av Jimmy och Mela fick han Lego, han kan sitta och leka med lego i flera timmar.

Nej nu måste jag fixa till mig!!



Kommer mer kort sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0