The night from hell!!!

Igår natt var nog den värsta natten på länge.

03.00- Isabelle vaknar och skriker. Får mat, men vägrar att somna om. Lägger tillslut efter (tre försök att få henne att sova) i våran säng. Där vill hon inte sova och skriker så att William vaknar. William har feber och får en supp efter mycket motstånd. Isabelle somnar men vaknar igen och skriker. Micke får panik och lägger sig i soffan. William vaknar och springer efter i vanlig ordning. Micke vägrar trängas med William och går tillbaka. William trotsar och sitter kvar. Han skriker sig blå och inte vill vara själv, så hämtar tillbaka han till våran säng. Går tillbaka med Isabelle som tillsut somnar om i sin säng. William vill ha vatten och blir sen kissnödig. När alla sover är det dax för mig att försöka sova. Då kommer katten och tjatar!!. Micke snarkar och tillslut ringer hans väckaklocka, dax att gå upp!!

Nu sitter jag efter en sömnlös natt igen. Isabelle vaknade kanske bara "fem" gånger och William ville bara ha vatten "tio" gånger och Micke snarka bara "hela" natten. Så jag har nog inte sovit alls, är lite osäker om jag har somnat, man ligger ju i nån dvala.. Ska bli spännande och se hur dagen blir. Ikväll ska jag jobba till tio sen måste jag gå hem. Bilen vart såld igår så det var den frihetskänslan:) nejdå så fort vi hittar en som passar slår vi till. NU ska jag gå ner och sätta på kaffe och kämpa mig igenom dagen!!

/Annelie


Kommentarer
Postat av: jessica

hahhahahahhahahah



fyyyy fan..



stackars syrran då <3

2010-04-08 @ 21:51:32
URL: http://norgetoserna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0