Film och godis kväll

Så nu är barnen nybadade och redo för att krypa till kojs. Ligger tillsammans i sängen med William som tittar på pippi. Precis just nu så gick William och sa att jag tycker inte om dig, jag tycker bara om pappa, jätte kul att höra. Förstår verkligen inte varför han säger så. Är det nån som vet varför barn gör så? För på hans lilla sätt så menar ju han det.

Det vart jag som trodde!! Leveransen på paketet kom aldrig, fick tillslut tag på dom och jag kommer inte att få paketet förens på Tisdag, vilket blir ett antal dagar försent. Pratade med Mamma idag och hon sa att hon inte hade köp nånting ännu, så vi ska dela på en cykel till han, vet att det blir sjukt mycket saker han får. Som tur är, är han bara fyra år och lär nog inte komma ihåg att han fick mer presenter en vanligt, för man vill ju inte ha bortkämda barn i framtiden:) Sen är hans cykel för liten, så vi behövde köpa en ny ändå, kom bara på det efter att jag hade köpt det andra, men nu får han det med.

Nu kom William in igen. Frågade han varför han inte tycker om mig, då sa han att om du äter en massa mediciner så får du super krafter, då gillar jag dig igen:) hahahahah.. Ska snart få han att sova här, sen blir det en massa godis och film.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0