.....................

Vet inte riktigt hur man ska skriva ett sånt här inlägg som jag kommer att göra nu. Vet inte riktigt vad jag ska säga eller göra. Men allt i livet kan verkligen förändras. Man ska aldrig ta något eller någon förgivet, ALDRIG.............
Det är så här att jag och min sambo kommer att gå i sär. Det gör ont i hjärtat att skriva det, det blir så mer självklart på nått sätt. Varför det har blivit som det har blivit tänker jag inte gå in på, men nu ska vi lägga all vår fokus på våra barn. Jag vet att allt kommer att blir bra, men vägen dit känns ändå lång. Därför kommer det att bli lite annorlunda inlägg framöver. Kommer ju som sagt inte att kunna träffa mina barn så mycket som jag skulle vilja. Jag kan fortfarande inte se det framför att jag inte får se mina barn somna på kvällen eller få krama om dom flera gånger om dagen. Det gör så ont i hjärtat ska ni veta, hela livet förändras från en dag till en annan.

Kommentarer
Postat av: monica

Hej Annelie

Fy vad ledsen jag blir att läsa ditt inlägg. Jag hoppas och tror att allt löser sig till det bästa.

Många stryrke kramar

från Monica

2010-08-28 @ 09:14:03
Postat av: veronica

Oj =/ vikken chock.... MEn Allt kommer Gå bra! ja vet hur d känns och ja vet hur jobbigt det är.. Men funkar det inte så funkar det inte.. och då är det bäst att gå isär. barnen lider mera om man stannari förhållandet o mår dåligt.. Hoppas Det går bra för er alla!

2010-08-28 @ 16:43:32
URL: http://metrobloggen.se.goldenmoment
Postat av: Karin

Hej

Fy va tråkigt!

Lider m dig!

Du får komma upp till mig o köra av dig lite frustration, skämt osido. Jag lider m dig o skickar varma tankar o kramar

2010-08-28 @ 20:56:30
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0