Hemma igen

Sorry att jag inte har bloggat på några dagar. Åkte till min syster (Maja) i Torsdag och trodde att det skulle bli en myskväll och framför allt mys med min lilla brors son som precis har fötts. Det värsta av det värsta hände. Stog ute och pratade med Mamma i tlf när Isabelle stog bredvid Majas grannens katt. Helt plötsligt flög katten upp på Isabelle och bet henne i armen och klöste henne på kroppen. Jag har aldrig nånsin sett en katt göra så. Folk har alltid sagt att katter är opålitliga, men det enda hon gjorde var att sträcka fram handen vilket hon tidigare redan hade gjort och då gick det jätte bra. Hon skrek och blödde från flera ställen. Ringde sjukvårdsrådgivningen och dom sa att vi skulle åka in direkt till Örebro så att en doktor fick kolla på henne. Så det var bara att sätta sig i bilen och åka in. Isabelle fick antibiotika som hon ska ta i 7 dagar nu.
Som tur var så fick hon inge feber och har inte heller visat tecken på att hon skulle ha fått en infektion. I Fredags så åkte jag upp till min andra syster. Körde upp till sthlm och tog färjan med bilen ut till Ekerö där vi skulle bo. Är faktiskt lite stolt över mig själv att jag klarade av att köra och framför allt att hitta:) Jag har ju aldrig kört i sthlm förut själv, nånsin. Vi hade iaf super kul som jag redan visste att det skulle bli när man är med Jessica. Nu är man hemma och myser med familjen. Åkte ganska tidigt hem imorse, det är skönt att komma hem i någorlunda bra tid. Ikväll blir det film och imorn är det jobb, dagis och träning. Ska även köpa en ny kamera till veckan så att man kan uppdatera med lite bilder också. Så tyvärr har jag inga roliga bilder att visa er:(

Nu ska vi natta kidsen

ps. Hann träffa lilla Liam och har var såååå gudomligt söt. Och ack så liten:)

kram

Kommentarer
Postat av: Annelie

Dom går på blåhakens förskola:)

2010-08-23 @ 20:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0