Onsdag

Gick som jag trodde, jätte bra att lämna Isabelle på dagis. Hon vinkade och pussade mig så glatt och skuttade sen iväg och lekte med alla dom andra barnen. I och med Iabelles inskolning har det samtidigt blivit en bra mjukstart för William, tror att det kommer att gå mycket bättre att lämmna han.
Till lunch kom Anna (Mickes brors tjej) hit med barnen. Dom har nu flyttat hit från Mora. Så idag var Micke och Robert där och packade det sista. Efter mat och lek här åkte vi dit och lekte bland alla dessa flyttkartonger som blir. Jag och Isabelle åkte hem lite tidigare och hade en liten tjejkväll, medans William och Micke var kvar till nio.
Idag har jag även beställt ett nytt överkast till våran ny dubbelsäng. Bilder kommer när allt är klart!

Det vart "Grips Överkast Galax", meee love!!!!!



Det är såå synd att min digital kamera har gått sönder (skräll) så det blir inte att jag tar lika mycket kort som jag skulle vilja. Kan inte släpa på våran systemkamera hela tiden. Jag får nog besöka Elgiganten för trejde gången gällande kamereror:) Fyyy är så slarvig, vill inte vara det.

Imorn bitti kl 8 ska jag vara klar och redo på jobbet. Det har blivit allt för sena kvällar nu för tiden. Så det kommer att vara svårt att komma tillbaka i vanliga rutiner igen. Nästa vecka jobbar jag fyra dagar i rad och sen går jag in på mitt 75% pass. Har valt att endast jobba 75 procent pga att jag kan få mer tid hemma och för att William och Isabelle ska slippa gå allt för långa dagar på dagis.

Godnatt på er, dax att stänga ner datorn!

kram

Kommentarer
Postat av: monica

hej annelie du vaerkar ha lite stor otur som jag gällande elktronik prylar. ett litet tips bara folksam har en jätte bra hemförsäkring med en tilläggsförsäkring som heter allrisk den e toppen då man kan få ut nya saker för en liten peng.

Jag köpte recis en ny kamera på elis och en kostade bara 888 kr för en canon, super bra är den

Kram och lycka till på jobbet

2010-08-12 @ 09:30:25
Postat av: Linda

Vad kul att det gick bra med inskolningen! Tänk att du har två dagis barn nu. Så galet snabbt tiden går!!!

KRAMIS mina fina!!!

2010-08-13 @ 15:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0