Tisdag

Natten gick sisådär. Det är ju inte första gången jag är själv med barnen en natt, men ändå. Har så svårt att komma i säng i tid. Antingen fastnar jag på Facebook (som alla andra nu för tiden) eller så är det nått av alla mina 100 inspelade pogram som jag måste se. Måste se till att gå och lägga mig i tid så att jag kan vara pigg på morgonen. Hellre det en att försova sig och få griniga barn.
På jobbet gick det super bra som vanligt nu för tiden. Trivs verkligen jätte bra med både min arbetsuppgift och mina kollegor. Sen har jag bestämt mig för lite personliga mål och då blir allting mycket roliga. Efter att jag hämtade William och Isabelle på dagis kom Maria med barn (Nathalia och Liam) och Malin och hennes lilla tjej (Isabelle) hit på besök. Det är så synd att man bor så långt ifrån varandra, så nu kände vi att vi var tvungna att passa på när alla ändå var hemma på Noramarken. Vi hade det super mysigt och det var inte alls jobbigt trots att det var fem barn runt omkring oss:) Tog lite kort med Marias kamera. Sa till er att jag skulle köpa en ny, men det kom ju som sagt lite annat i vägen som har gjort att jag glömmer bort det mesta. Jag är ju en sak iaf, jag är en STOR trafikfara nu för tiden, måste koncentrera mig mera.













Nu ska jag städa och förbereda inför morgon dagen

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0