Mer kort

För er som inte vet så är jag ganska kräsen när det gäller mat och speciellt när jag går ut och äter. Jag lovar er, jag blir NÄSTAN aldrig nöjd. Micke har varit helt galen på mig hur jag har klagat över hur dålig mat jag får osv, men saken är den att jag får det. Jag lovar, jag har sån otur jämt. Micke har nu börjat ge med sig lite och börjat smaka på det jag beställer in och ofta kan han nu förstå mig. Jag ska nog bli kock tror jag så jag kan visa alla kockar hur mat igentligen ska smaka:)

Idag köpte jag en ny klocka, har haft min gamla i nästan 6 år och det är väldigt länge för att vara mig:) Sen har min digital kamera gått sönder, Micke vart inte chockad:) Och jag som ville ha en Iphone, men jag får inte köpa det av han:) Undra varför???:)






Fy så gammal jag börjar bli:(








Mormor


Dessa fick min moster i present. Vill me haaaaaaaaaa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0