*LER*

Nu är vi entligen hemma och ska njuta av den sista dagen innan vårt nya liv börjar. Idag är det den sista dagen jag är hemma och är Mammaledig. Imorn börjar inskolning för Isabelle på dagis, tror att det det kommer att gå super bra och att två dagar räcker med inskolning. William hade mycket mer seperationsångest i Isabelles ålder och gråter fortfarande när jag lämnar han på dagis eller när han blir lämnad hos nån annan och vi åker. Hoppas att det blir bättre när båda nu ska gå på samma dagis.

Lite mer kort


Världens vackraste Mamma/Mormor
hade ju en film jag skulle lägga upp som jag sa när vi överaskade alla
, men fick inte det för mamma:)






Det finaste man har ställer man på bordet!




Muppfamilj.com







Vi hade det iaf super kul i Skåne. William tjöt som en gris när vi skulle åka hem, det ville han inte. Han verkligen trivdes som fisken i vattnet. Han kommer med säker sannorlighet att åka ner dit själv och jobba hos dom när han blir äldre. Alla syskon har gjort det utom jag;)
I lördags hade vi kräftskiva, åt dock inte så mycket som jag brukar vilket brukar bli mer en 1 paket själv:) måste ju dela med sig. Vår familj är som grekisk familj i en Svensk variation, folk som inte förstår vad vi säger tror säkert att vi bråkar när vi pratar med varandra, men saken är den att vi är bara lite galna och pratar oftast i mun på varandra:)  Här kommer bild bevis på detta. Så här ful har ni nog aldrig sett mig, jag är en kameleont som syster säger:) vi gjorde en lek där man skulle ta kort samtidigt som du skakar huvudet allt nu kan och se vem kunde bli fulast:) tror jag vann:)






Eller kanske Mamma?!?


Hahaha, Jesper har minst fett i ansiktet, så då fladdrar det inte lika mycket:)





Vi skratta så vi höll på att kissa på oss. Ni måste testa, såååå kul:)

Nu ska jag börja måla sängen. Micke och Johan har fixat det sista runt altanen. William är på Lek&buslandet med Farmor. Isabelle har precis somnat.

/ A


Kommentarer
Postat av: Marika

Ha ha, jag skrattar så jag kissar på mig, vi är ju faktiskt helt galna. Ja men gud vad kul vi kan ha det!!!!!! Ja älskar min tokiga familj Puss på er

Kram Marika, Mamma, Mormor, snart farmor, Svärmor. Oj! vad många personer jag är!!! hi hi

2010-08-09 @ 17:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0