Varann vecka

Idag var det första dagen på den så kallade "varann vecka". Vi kommer dock att köra på våran egen variant. När det är min vecka har Micke dom alltid Ons och Tors och jag har mån, Tis, Fred, Lörd och Söndag. Sedan lämnar jag dom på Måndag eftermiddag på dagis veckan därpå och då är det Mickes vecka och jag har då dom ist Ons och Tors. Pga att vi kör så så kommer vi aldrig att vara ifrån barnen mer en två dagar. Hoppas att barnen kommer att ta detta bra nu, man är ju och har varit rädd hur dom ska påverkas av det här. Det som igentligen är helt bestämt är att barnen kommer att få bo kvar i huset nu en mån och att det är vi som får flytta på oss när den andra ska barnen. man får helt enkelt ta en sak i taget.

Nu sover barnen tillslut. Själv ska jag fixa iordning lite kvällsmys och titta på True Blood som just nu är min favorit serie, den måste ni bara se!!!!


Nu är hon min riktiga lilla prinsessa:)

Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0