Ge mig mer tid tack!!

Är just hemkommen från lgh. Jag har fått hjälp av johan på jobbet så vi har lagt klart golvet nu mellan William och Isabelles rum, kommer att bli så fint:)

Imorn ska vi ner på stan och kolla bröllopskläder till alla, får se hur det går med två barn?? På Lördag ska min bror gifta sig. Min bror är 24 år och hans tjej är 20 år och dom har redan vart tillsammans med i 5 år och har ett barn tillsammans.

På fredag är det jobbfest. Vart faktiskt nominerad till åretmedarbetare, vilket var jätte kul tycker jag:) Kommer fler kort på bloggen när jag har tid. Skulle verkligen behöva dubbelt så mycket tid. Har så sjukt mycket kvar i lgh innan vi kan flytta in, jobbar jämt och jag inte handlat en enda julklapp.

Ska även till doktorn igen ( för tusende gången detta år) Så har ju såklart frikort, hahahaha. Saken är den iaf att jag har fått en skit jobbig klåda på kroppen som kan komma när som helst. Det börjar ex klia på armen, när jag kliar tillbaka kommer det upp en prick som ser ut som ett knott bett som då börjar klia som fan. Tillslut kliar jag sönder det och det början blöda. Det är så sjukt påfrestande och framför allt för min stackars hud, så imorn hoppas jag på starka salvor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0