Sjukstuga

Kände igår att det var nått på g i kroppen. Micke har vart sjuk hela veckan så vart inte förvånad när jag vaknade inatt och kände mig super sjuk (enligt mig:) Som tur är så får jag aldrig feber, peppar peppar. Jag har inte haft feber sen jag var tio ca tror jag. Idag är alla hemma. Vet inte riktigt hur regeln säger, men får man lämna sina barn på dagis när man är suk? nån som vet? Dom fick iaf vara hemma med oss, trots att vi båda är super hängiga. Var iaf tvungen att åka ner till stan en sväng, har handlat lite nya saker till Håkan (vår vandrande pinne), hahaha. Isabelle tyckte att det var jätte kul att titta på fiskar och alla djur, själv höll jag på at svimma. Får se hur pigg jag lär vara imorn när vi ska till Lek & buslandet som jag har lovat William.




Kommentarer
Postat av: monica

hej annelie

du har rätt att lämna barnen de tider som är enligt schemat.

krya på dig

kram

Monica

2010-12-16 @ 15:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0