Helgen och julshopping

I Fredags mådde jag bättre så det vart en tur till Lek & buslandet. Johanna och Axel följde även med oss vilket var väldigt uppskattat av oss alla:) Jag och Johanna var nog mer åksugna en barnen. Med lite mutning så kunde vi båda åka och bli fotograferade:) hahahaha, allt går. Vissa kort har jag dock lovat att inte visa, åldern visar sitt rätta ja om man säger så:)




















Till kvällen vart det mys och bus med familjen.






Sen var det dax att plocka fram vår plast gran som vi köpte på loppis för ett år sedan:)
Smidigt, dock inte lika kul!!




Idag har jag jobbat som vanligt sen åkte vi in till Örebro och handlade alla julklappar. Det var lite svårt att handla eftersom William smög efter som en hök och försökte titta vad vi skulle köpa.
När vi kom hem tittade vi på " det regnar kötbullar" Så nu sover han som en stock. Lillfisan somnade redan i bilen på väg hem så om jag känner henne rätt lär hon vakna innan tuppen imorn.
Själv mår jag sisådär. Vart ju som sagt bättre i Fredags, men har sen igår ont i hela kroppen igen och mår illa, inte magenfluensa utan mer som kraftig magkattar.

Nej nu ska jag försöka äta nått sen är det rätt i säng.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0