Helgen

Det vart inte riktigt som vi hade tänkt oss. Vanligtvis är det nått av barnen som blir sjuka, men det här gånger var det Micke. Han fick feber och vart rätt så sliten. Blir så trött, det är nu andra gången William ska få sova över hos moster som vi måste ställa in pga av sjukdom. Sist vi skulle åka var det ju med snöstorm som nu med. Och då vart min syster sjuk nu var det Mickes tur. William vart helt förtvivlad och jag med:) Jag som hade sett så mycket fram emot att få gå ut och äta gott och gå på bio. Det får blir en annan helg helt enkelt.
Eftersom Micke vart sjuk ville vi ej vara hemma så vi drog till Sara. Kom knappt ut med bilen, helt sjukt mycket snö!! Väl där hemma så spelade vi wii och åt mat och godis:) Barnen hade det super kul medans jag och sara snackade skit i mängder:) På kvällen vart det melodifestivalen, men efter låtarna somnade jag så jag missade resten.
Idag har jag jobbat i tre timmar. Vart sen upphämtat av familjen för att dra vidare till Farmors jobb för lite mat, super gott som vanligt. Sen åkte jag och William på kalas. Lisas son Lucas fyller 4 år så det var kalas på jack. Alla barnen hade det jätte kul, det vart dock sjukt livat. Kan bero på att det bara var två tjejer med och resten en MASSA små pojkar, den ena skrek värre en den andra:) William hade skoj, men ibland är han lite svår att få igång. Han sprang runt och lekte, men han ville inte vara med på vissa lekar som dom körde, lite synd.

Nu ska jag göra iordning nått smaskit till mig och sen blir det väl nått gammalt godis om jag hittar. Eftersom helgen inte vart som vi planerade så bunkrade vi aldrig upp med en massa god mat och godis och orkade inte handla i det är skit vädret..

Här kommer veckans filmtips!!


Såg denna förra helgen, rekomenderas!!






Kort från kalaset kommer imorn. Det går sjukt segt att ladda upp korten och det har jag inte tid med

kram och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0