skit väder

Nu sover mina små änglar skönt i sina sängar. Själv ska jag äta lite ananas, vart sugen på det:) Sen blir det en tidig kväll, är fortfarande inte på topp. Imorn ska vi till badhuset med Johanna och Axel, det blir kul för dom små liven eftersom det är svårt att vara ute och leka med båda två. Lillan kan inte gå runt ute när det är så här mycket snö, så hon blir lätt rastlös och arg. William däremot har det jätte kul. Är så jävla trött på det här vädret nu. För det första är jag ingen vinter människa och för det andra kommer jag knappt fram med barnvagnen. Många tanter och gubbar man möter, skrattar och säger " att nu får du allt motion" Jag skiter totalt i om jag får motion just då. Jag svettas som en gris när jag kommer hem efter att ha dragit på en 17 kg unge och en 9 kg unge+ vagn i modden...Som sagt vill ha vår nuuuuuuuuuuu.

Lite kort från dagen, när jag och lillan busade:)
Har lyckats få till en knäpp inställning i kameran, så alla korten blir mer eller mindre suddiga.
Vill faktiskt ha en ny kamera, får fjäska för chefen:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0